Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

no more no more

Publicerad 2011-03-14 23:52:58 i Allmänt

ska be om att jag ruskat av mig alla graviditets negativa känslor, nästan gång jag träffar BM o hon säger något om min vikt så kommer hon få veta ALLT vad jag känner!

Var iaf o badade en timme idag, det var jätte skönt, var bara jag o Älsk första 20min, sen ko men gubbe som plaskade i 20 min, o sen var vi själva ett tag till :) hääärligt!
blev mycket gladare efter det.

Har även fått en omgång med healing ikväll så jag hoppas att den ska hålla mig sovandes utan smärta hela natten.
ska be om det oxå.

Kära Azna,
tack för att kärleken finns, tack för att kärleken till livet finns. Om azna kommer tillbaka, kommer kärleken tillbaka,l därför ber jag att Azna återkommer till jorden.

jag ber till dig azna att universums kärlek tar bort dessa negativa tankar o byter ut dom mot ren kärlek. jag ber till dig Azna om en natt med god sömn.

AMEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela