Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

not yet

Publicerad 2011-03-04 10:20:31 i Allmänt

när ska jag få PP:a då som alla andra arbetslösa?
Har letat jobb, inget.
sagt upp abg på tv o internet.
ögonen håler på att ramla ur huvudet alt. in i huvudet.
kokat fisk åt kattena.

inväntar nu älsk som ska komma hit o äta frukost, är så hemst när han ska åka till fjälls, komemr sakna han som tusan.. HAHAHA.. skrattar åt mig själv.. varför?
JAMEN HAN KOMMER HEM PÅ SÖNDAG.. så ska sysselsätta mig själv med tjaa.. städning hos mig eller rivning hoss herr 12.an.. vi får väll se..

tror jag ska PP:a 20min.. jag hinner det om jag slutar skriva Nu.............................................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela