Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

Nu är det nära.

Publicerad 2011-03-15 18:22:02 i Allmänt

snart smäller det till.

snart ska jag få fara o handla mat me älsklingen.. snart snaaart..
sen tvättstuga o få allt som finns ren o fräscht..

såå.. vad behöver jag? nehöver inte ens srkiva, behöver inte ens undra, det e fullständigt tomt i kylen, åt de sista 3 morötterna nyss.. med den sista skvätten laktosfri mjölk.

mhm..

hade behövt dammsuga oxå.. men det får ju såklart anton hjälpa mig med :) o tvätten, o köpa mat.. o bära mat.. jag kan dock göra det emsta när jag sitter på barstolen i köket o hackar o steker.
yeey.. inte helt handikappad :P

Kommentarer

Postat av: Sanna -Blivande mamma

Publicerad 2011-03-15 20:24:51

MYCKET bättre än godis, godare och roligare. Speciellt när man vet att man har gjort det själv :)

Jag har aldrig riktigt tyckte att det har varit kul, tror det beror på graviditeten just nu =) hehe

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela