Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

pain pain paaaain

Publicerad 2011-03-16 20:35:26 i Allmänt

men ändå relativt glad.

igår ville jag dö, idag vill jag bara kapa bort ett parti av kroppen osm det gör ont i, inte magen, utan mer som ett hipster område så att säga.

anton fick ge mig en massage o sen somnade jag.

i morse så orkade jag mig inte upp ur sängen försen aentte kom förbi vid 08 tiden, vi åt då frukost o sen surrade vi på o drog iväg en sväng o kollade på saker osv. var förbi burlin o pratade emd florian,pelle,ulrica,anneli o rune, även dick hann man säga hej till.
trevlit.

Kände idag att jag mår psykiskt mycket mycket bättre än jag gjort någon dag efter bm besöket, att fel ord kan skada en så otroligt mycket, men som skrivet, är ett hormon monster !

Imorgon kommer jag dock måsta ha en luugn dag, för min kropp skrek åt mig att ha paus o jag hade inte det idag,

kanske kommer lite bilder senare. men NU känner jag mig toook tröööttt..

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela