Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

sleepy eyes

Publicerad 2011-03-30 06:59:41 i Allmänt

varje gång jag vaknat inatt, för att pissa, elelr för att vända mig eller för att släppa ut thitti så har jag bara tänkt på en enda sak.. inte sex. UTAN HUR JAG SKA GÅ TILLVÄGA FÖR ATT FÅ TILL DEN PERFEKTA SOTNINGEN.. var nära att jag gick upp o gjorde en på mig själv.. :P

Ska göra en sotning innan jag åker till stan idag. Ska dessutom förbi Sofia efteråt. Innan stan ska jag göra nån pytt på ca jag kan hitta i kylen.. hmm. om jag ens får ihop en pytt av det.. inga lyx varor :P

mina bäbisar ligger då sött o sover vid min sida, thitti vill helst var i famnen, men hon ryllar nedför magen när jag halv ligger ;) så hon får ligga vid sidan om mig istället:P
Wilda är så tung så hon får då heller itne trampa på mi g :P hon chefar som vanligt över fotändan :P

myys kissorna mina :)

och tänk.. 28hela veckor idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela