Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

sota sota soooota!

Publicerad 2011-03-30 17:53:42 i Allmänt

ifall jag glömmer så kan någon annan påminna mig..

Sotning 1 28/3
Sotning 2 31/3
Sotning 3 4/4
Sotning 4 7/4
Sotning 5 11/4
Sotning 6 14/4
Sotning 7 18/4
Sotning 8 21/4


i morgon blir det nog Anette igen, bara för att jag känner mig halvt osäker fortfarande på exakt hur jag ska göra.

idag har jag fått träna på 4 olika tjejjer, har sotat deras ögon, men inte den traditionella varje gång, har även försökt träna på färger,hud typ o ansiktsform.

Nu e jag slut som make up artist o jag ska ta en lång vilopaus. Är nöjd över dagen i sin hel het men även att jag får tillbaka pengar på skatten som antaglligen kommer går rakt av åt Calle :P men men.. lika bra är vääl det kan man tänka sig.

Lägger upp nån bild senare på hur dagens make på mig själv blev.. för snart är det sängen för mig o då kommer allt tas booort..
hih..

hejs!

Kommentarer

Postat av: Erlandolivia

Publicerad 2011-10-07 08:36:30

Thanks for the info!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela