Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

spännande

Publicerad 2011-03-28 16:50:07 i Allmänt

dag på parelle, eller inte kanske såå spännanade.. men det finns en tjej som APu där, så jag fick sminka henne som senaste reklamen ifrån YSL, så det hade ju varit roligt att göra en ny sminkning varje dag ifrån de olika reklam posters som finns där inne..
tyvärr är hon bara där måndag o tisdag, men finns väl fler. Hon fick skriva en affisch typ.. alltså att det e drop in make up av stylistpraktikant :) hihi.. tyckte det lät bättre så, o ifall någon undrar så är jag hyfsat stabil när det gäller styling.. ellleeerrr? bara för att jag själv gärna går runt i långkallingar o morgonrock betyder det itne att jag inte har koll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela