Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

svin o annan ohyra

Publicerad 2011-03-15 21:36:28 i Allmänt

jag e så less på den dära äckel katten som pissar o skiter framför portar, som hela j*vla tiden attackerar mina katter osv. JAG HATAR KATT J*VULEN O JAG ÖNSKAR ATT DEN DOG, detta hörde nog flertalet grannar ikväll då jag skrek åt den..

well well.

jag är trött o less o jag är itne alls intresserad av någonting, känns som att allt förstördes efter bm besöket, är det så eller är det bara att jag letar anledning till mitt pissiga humör, ja vem vet?

jag hatar nästan allt just nu.

jag vill skrika, jag vill gråta, jag vill sparka, jag vill slå. letar efter något positivt ord, kanske det kan vara att jag vill ta en dusch..

maten blev torr, tv boxen är cp, jag känner mig allergiskt, jag orkar inte ta hand om disken, jag vill inte gå ut till tvättstugan. jag är inte hungrig, jag tänker att ajg borde banta.
har inget sug efter att prata i telefonen, har inget sug efter att mysa..

undra vad jag ska göra för att få något att vända?
jag är arg idag, har kännt det ett par timmar, alltså att jag är arg! jag tänkte här tidigare på att guuuu vad skönt att kasta datorn åt helvete..
sen tänkte jag guuu vad skönt att kasta tv boxern åt helvete..
funderade även ett tag på glas kross.. meeeeeen.. jag ids int städa o jag har inte råd att köpa nå nya prylar abra jag att jag är hormonell..

glömde jag skriva att jag har världens halsbränna?

alltså detta är nog ingen bra vecka, den har inte börjat bra.. om vi bara tar o stryker denna vecka ifrån protokollet över ens liv så blir det nog massor bättre..

o vem f*n ska bädda sängen? kommer försöka få anton att göra massor, men nåt måste jag göra, för annars tvär vägrar han göra saker.
han är INTE gravid, ifall någon undrade. dvs, han FÖRSTÅR inte, hur mycket han än menar väl o trör sig förstå, så kan han faktiskt inte göra det.

JAG ORKAR INGET MER IDAG. JAG SÄGER UPP MIG IFRÅN ALLT. TACK PÅ FÖRHAND.

ps. jag vill fortfarande,skrika,sparka,slå på något.. jag bryter ihop!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-16 15:54:10

Nu har jag dragit vinnarna av dagens blogg!

Kika in och se om det var du som vann, och anmäl dig igen :)



Kram,

http://hannalovisasol.blogg.se

Postat av: Ann

Publicerad 2011-03-16 16:40:58

Men, varför får du inte ligga på playan =( Allt bra med dig?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela