Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

top model sverige elller?

Publicerad 2011-03-18 11:46:41 i Allmänt

måste gratta SNygg Stina till jobbet med Sofi Fahrman, antar att det e nå svenskt TopModel eller liknanade som hon ska jobba vid Sofis sida.

Visssa bara glider vidare i sthlms busniss värld ;) Jag låter henne, tänkte att jag stannar i Piteå o styr upp saker istället.. *host host*

FAKTISKT..

jag trodde att jag ville ha ett sånt liv när jag var yngre, eller iaf för ett par år sedan.. eller iaf för ett år sen...
Inte nu att jag skriver såhär i något avundjuke syfte, men IDAG förstår ajg itne hur jag kunde ha velat ha ett jobb med fart o fläng o jobba heeela tiden,vi snackar in måndag-fredag 8-17... FY SJUTTON, HON GÖR DET BRA VÅR ALLAS FINA STINA.

allt ajg idag kan tänka på är bäbisen, odla grönsaker o pyssla i huset.. jahapp.. då vart man en såndära då, en sån husmora..
jaja.. säkert funkar det oxå :P bara Sofia fixar gel naglar med lite bling bling dåo då så överlever ajg nog i alall lägen ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela