Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

tröttmössa

Publicerad 2011-03-25 23:06:26 i Allmänt

jag e trött som tusan igen..
försökte vila upp mig idag.. men det slutade bara i förvirring..

imorgon andra bullar.
på söndag fyller svårfar år.  dvs fika.

Thitti är fortfarande ute.. o jag vill inte gå sova försen hon kommer in.. ska slita mig ifrån datorn o gå ut o ropa efter henne..
förhoppnigsvis så står hon utanför vid detta laget o vill iiiiin..

*gääsp*

vi hörs.

Kommentarer

Postat av: Janina

Publicerad 2011-03-25 23:35:40

Svar:

Vad roligt att du röstade på Ann. :)

Så hoppas din favorit vinner. Håll tummarna för henne.



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela