Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

vågar inte

Publicerad 2011-03-10 10:57:09 i Allmänt

skiva ut min vikt, jag vet den, Antte vet den och barnmorskan har den i sina journalen.. När jag var i v8 så hade jag ett bmi på 21.. jag tröstar mig på det..

Som men allt annat så säger jag som barnmorskan, JAG E JU LÅNG.. :P HAHAHA.. anton komemr smälla av då han får veta min vikt, jag har skojjat att jag väger mer än honom.. såå.. ska fortsätta göda han.. ingen träning för han utan att trycka några bullar ;) HAHA..

well..

Annars ingen konstigt. Hjärtat klickade runt på sina 140 o magen kommer jag då inte ens ihåg längre.. men det dära måttet låg väl på 25 eller 27 eller något liknanade..

då var nästa tid den 31/3 0900, ifall att jag missat.

*gäsp*

Ska ta på mej pyjamasen igen, ta en paus med Thitti o sen måste jag väl måla nån stol, vilket j*vla evighets projekt!

hmm hmm.. until the fat lady sings.. lalalalalaa

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-03-10 19:16:38

kan du tapetsera? jag hatar v-rums tapeterna.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela