Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

waeky waeky

Publicerad 2011-03-31 08:23:21 i Allmänt

Är vaken, men det är knappt..
Känner mig nervös inför BM samtalet, dvs rutin check. Jag är så rädd att hon kommer säga något, för ifall hon gör det så kommer jag byta vårdcentral för att förhindra chansen att samma skit händer igen. OM hon nu tycker något så får hon ju för sjutton inte höja rösten o låta som att hon håller på att trilla av stolen av förvåning.. oproffsigt o totalt nonchalant otrevligt..

Funderar nästan hur som helst hur det tex fungerar på cederkliniken istället.. alltså, tycker det känns obehagligt o ledsamt at gå till henne, tänk om hon sen klagar på att bäbisen är överviktig av nån anledning? Då kan jag ju faktiskt bli vansinnig..

jaja.. ska inte hetsa upp mig i onödan, vi får väl se vart detta slutar.

Måste väl göra mig lite frukost nu då, o sen kaffe.. mm.. o där emellan eller kanske först, så ska jag tvätta håret som jag inte ides tvätta igår..

johopp.. nämen dåså..

vi hörs väl då!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela