Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

big

Publicerad 2011-05-30 23:49:49 i Allmänt

stort. jag är stor. väggarna är många. taken är långa. men nästan allt är vitt :)

i morrn dags för färgning av fransar för mig o anette, mmm.. lyxx:) sen tillbaka till huset o måla o såklart flytta lite kartonger o skit från lägenheten till huset. alltså, tömma ett förråd för att fylla ett annat.. kul, nja.. men det kommer fler rensningar..

har målat massor idag, anton har fått vara min pass upp :)han har haft så mkt värk i handen så han har inte varit till nån vidare nytta tyvärr, men mina fogar har varit snälla o jag har fått målat massor, vilket man kan se på mina händer.. o hår.. o kläder.. o ansikte.. anton ser mer ut som nån som varit på semester :P HAHAHA..

jaja.. ska sluta håna dena skadade. det e inte kul för han att jag orkar mer än vad han gör.. nu så tror jag han har blivit blöt djur för det plaskar i badrummet, vet att han skulle göra lite hand gymnastik, han har fått nått schema som han ska följa :)

snart lite té o mackor, men först en DUSCH.


Hejz!
ps.
anette var smart o sa att alkoven kan man ha som calles rum.. jomen smarta hon då.. för då blir calles framtida rum istället gästrum tillsvidare, FIFFGT ANETTE :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela