Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

bugar för solen

Publicerad 2011-05-07 11:00:55 i Allmänt

hej sol, du är mkt välkommen.. jamenvisst, klart du får vara med när vi ska äta grillat till lunch.. KUL..

jahapp ..

vaken, men det känns knappt, har sovit som en stok, förutom kl 04:40 då jag drog på mig antons jacka o gick ut på kattjakt.. thitti var llite seg på att komma in o då hade det ändå regnat hela natten.. bättre det då för på fejjan läste jag att det har snöat i boden.. hur kul var det på en skala kan man då istället undra.... *!?

kl 13.00 ska vi vara hon antons föräldrar o äta, så vi kommer väl åka dit på ca en timme för vi har köttet som ska grillas..

undra vad ajg o anton ska göra efter det då!? är som svårt att hitta på roliga saker utomhus när jag 'r så dålig i fogarna o när det hugger i magen de första steg jag tar så jag får gå som nån annan sengångare..

INATT DRÖMDE JAG att calle hade kommit o jag var på nån kläd affär o provade kläder..
åååh.. jag saknar mina favvo rock and republic jeans.. å tiger västen.. eller rosa leopard kjolen o linnet o rosa sminkning o rosa smycket.. ååååååååååååh längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela