Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

det var värst

Publicerad 2011-05-09 16:42:56 i Allmänt

men som att jag har nån energi.. neeeej.. inte ells.. inte nååå.. o i morrn har jag heller ingen energi att göra nåt hema.. men ååååh vad jobbigt..

ska gå o packa ner lite mer saker så jag känner mig liiite mer duktig.. anton ska få följa med mig o slänga saker på tippen ikväll ;) yeeey..

FÖR ATT DET FINNS MASSA SKRÄP.. vissa tycker att ajg är en samlare, jag anser mig ha-allt-man-kan-behöva ;) mohahaha..

den som spar han har, o i mitt fall har det inte med pengar att göra.. utan saker.. men iofs så trodde jag mig ha mer skräp här hemma än vad jag hittils har hittat.. bra eller dåligt.. har jag itne så mtk skräp eller är ajg förblandad? ja.. vi låter det vara oskrivet..


hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela