Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

fetto äckel

Publicerad 2011-05-26 13:31:47 i Allmänt

så känner jag mig, inte stoppar det mig ändå att smaska i mig pollypåsen som var menat till pollykakan.. nåväl, det finns fler påsar på affärn.. 

har den fantastiska tvättstuge tiden nu, tvätta upp sakerna tyg sakerna ifrån barnvagnen o nå handdukar o annat skit..

som dagens flyttgrej blir det iaf att packa ner resterande saekr ifrån klädkammaren, har även beslutat för att göra ytterligare en rensning av mina 5 klädkartonger, därför att jag vet med mig att det finns fina party kläder som inte kommer användas av mig i fortsättningen utan kommer gå rakt in i astrids o julias blivande party garderob.. hehe.. ok? även åsa kanske kan rycka åt sig något.. hihi..

på tisdag ska vi skriva sista låne papprena o få oss nycklarna till huset, på kvällen eller på onsdag så blir det flytteliflytta.. kan låta optimistiskt, men anette är en hejjare på detta med att flytta ;);)
sen så beror det på vad det finns för fordon att tillgå för att flytta sakerna med, hade hoppats på stor merca sprintern, men den kanske bara är ledig tisdag kväll eller mindre, så mycket beror på den.

nå hej o hå. inte har jag då tid att sitta här o snurfa runt.

Hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela