Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

flasch

Publicerad 2011-05-05 07:30:49 i Allmänt

ser ut genom fönstret o ser hur vinden står stilla, hur solen lyser starkt på träden, hur humlen kan vara såå blå o ser hur knopparna lyser på björkarna..

vad jag börjar minnas är vid vissa tillfällen i mellan eller högstadiet, osäker. MEN.. första skoldagen som man kunde ha på sej mjukis tröjja som jacka istället för en vanlig jacka.. känslan av att sommaren är på väg.

just den känslan fick jag NYSS. en slags hoppfulhet deluxe.

Tyvärr är jag krasslig o med foglossning, annars hade jag lätt tagit mig en promenad runt hela piteå i ren lycka :)

men istället ska jag gå o sova et tag till o hoppas på att må ändå bättre om ett par timmar, för då ska jag träffa anette för att göra en sminkning, måste se ifall jag är lika bra på att sminka henne som mig själv :P senare kommer carro förbi, kanske får sminka henne oxå?! vi får väl se :)

KÄRLEK TILL ALLA!

Kommentarer

Postat av: Rebecka - en fotodagbok

Publicerad 2011-05-05 07:34:29

åh vad fin header du har! :D

superhärlig!

hoppas du får en bra dag. Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela