Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

gråtfärdig

Publicerad 2011-05-26 19:37:44 i Allmänt

jag e lite sådära så just NU.. vill spy eller gråta... men väljer NEJ till båda..
förstod inte ifall anton ska fara o köpa oss mat eller vad.. han försvann..
det är kläder öööverallt o jag vill hellre dö än att ta itu med detta.. men jag måste o jag hatar ordet måste, fast det finns ingen som kan hjälpa mig, för anton är ju en handad o då blir inget vikt osv..

hur en bra dag blev pannkaka.

dessutom vet jag itne hur ajg ska få bort den dåliga lukten ifrån barnvagnen :(:(:( tvättade allt men fortfarande kvar en möglig lukt, nu ligger typ allt i badkaret..

sen så har händerna spryckit av allt städanade o tvättande..

JO DETTA BLEV MYCKET GNÄLL.. men just idag,just nu så e inget roligt.

jag vill ju bli ompysslad :( kommer jag någonsin få bli det?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela