Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

hello

Publicerad 2011-05-25 09:19:27 i Allmänt

jag känner mej helt yrvaken..  har drömmt om flytten.. packade saker o slängde saker o torkade ur nå skåp igår.. försöker få bort allt tråkigt.. men serru det e som en oändlighet. Jag vet hur det e att flytta, jag har gjort det förr. men med magen i vägen så kan jag inte bära tungt o det får itne stöta mot magen för det e obehadigt o anton kan bara hjälpa till ibland för han kan bara tötta försiktigt emot sin arm när han bär något..

mjauuu...

nu ska jag göra mig frukost o slappa liiiite till, anette kommer på en timme o då ska jag ju ha nån lunch redo för hojna.. ja just..


Hejz.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela