Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

it buurns

Publicerad 2011-05-06 16:30:57 i Allmänt

bränner som tusan.. alltså halsbrännan.. så fort jag börjat aktivera mig så kommer den tillbaka.. o det hugger nere i magen när jag går.. får stanna till o invänta ett lugn innan jag fortsätter.. o saudans vad törstig ajg är..

tror iaf att jag nästan är frisk nu.. lite snuva kvar.. sen så ska jag aaaldrig mer igen vara förkyld :D

Har nu tvättstuga o vi pysslar på.. TROR jag kaaanske tar o packar ner lite på övre vind, har faktiskt redan samlat ihop en hel säck med skor som är TRASIGA.. näe dom går inte att fixa inte alls.. varför ajg har sparat dem kan man undra men snart är dom ett minne blott, ska samla ihop lite mer skräp o sen e det dags för tippen :)

YEAH!

nåmen dåså.. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela