Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

jahapp

Publicerad 2011-05-12 10:07:37 i Allmänt

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN CHARLOTTA/LOTTA.

----

nyvaken, guu sååå skööönt har fått sova såå mycket. Igår ahde jag dock massor massssor värk i magen när jag skulle sova.. o drömde mardrömmar...
Calle känns väldigt lång, eller så jävlas han bara o sträcker ut sig hela tiden.. jag har ont under revbenen, o nästan lite illamående från stund till stund..

sa åt antion igår att det kan ju vara så att jag får blåmärken inifrån magen, för oj så han tjorvar på.

Har nu fåttt se båda katterna, yeey inte alla dagar. Får se om man får lite mys av nån av dem..

Anton har högläsning av PT ifrån sängen.. viiilket mys alltså!

jag är hungrig som tusan, men ska vänta lite så jag o anton kan äta samtidigt, måste vänta lite eter att han tagit sina tabletter..

HEjZ

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela