Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

make it or

Publicerad 2011-05-18 07:47:44 i Allmänt

make it up..

osminkad vs. sminkad.. det e som att ha en ostädad lgh vs en städad.. MEn jag känner ju hur ointresset av en städad lgh bara växer.. vill ju ha ut sakerna.. ut till huset.. helst igår.. Nu vet jag iaf att dom håller på o tapetserar i sitt nya hus, dvs hoppet om att flytta in den 1:a blir starkare o starkare.

Tänk, jag o anton o katterna o hunden ska få bo i ett HUS, o dessutom om några veckor även med en bäbis., vad e detta? näe nu skrämde jag mig själv..

vågar int föda. OK?

Tror jag ska ta o attackera anton i sängen, han ligger faktiskt o små snarkar..
jag har ju hunnit göra massor, eller kanske inte såååå mkt.. men ändå har ajg lagt över bilder ifrån kameran för att maila dem vidare.. osv.. måste få iväg lite hem uppgifter medans jag har tid, för det e massor nu, massoooorrr..


men vi hörs
Hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela