Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

mer död än levande

Publicerad 2011-05-02 17:39:33 i Allmänt

jepp, försöker sova men tung kroppen vill inte ligga ner längre.. :( katterna har försökt att hålla mig sällskap men jag springer ju upp hela tiden på toa.. SKA DET VA SÅHÄR?

i morgon ska jag iaf förbi banken o göra det sista med huslånet.. men först ska jag o anton o skriva på faderskaps beviset. Jag underar verkligen hur Calle kommer se ut, vems öron han kommer ha, eller näsa eller ögon.. jag o anton är ju itne såå olik varandra, hoppas han får mnina tänder, för dom är vitare än antons.. HAHA.. :P

maten är i ugnen o det bränner i mitt huvud.. ska slänga ut sängkläderna för att få bort lite sjukdoms lukt ifrån dem..

jting!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela