Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

morgon dopp

Publicerad 2011-05-03 06:33:41 i Allmänt

i badkaret.. ÄR FAKTISKT BÄTTRE IDAG NU NÄR JAG VAKNADE.. Nu lite grönt mint té o sen tillbaka till badet för att värma upp mig full ständigt, eller värma upp lederna.. nåt utav det.. lite tråkigt dock att jag har slut badbomber, der var så fräscht igår när ajg tog mnin sista pepparmints bad bomb ifrån http://www.soapblogg.blogg.se.

Ser att ajg även borde ta o ficka nagellacket, jag ser ju ut som en hemlös eller nå.. avskalat nagellack á 4 lager.. inte ens nån idé att bara lägga på nytt..

så..

faderskapsbevis o banken idag.. hej o hå upp i det blå!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela