Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

morning has broken..

Publicerad 2011-05-08 10:21:52 i Allmänt

..like the first morning
Blackbird has spoken
Like the first bird
Praise for the singing
Praise for the morning
Praise for them springing
Fresh from the word...

drömmer mig bort till när man var liten o frös på skolavslutningarna, det var så kallt förut, nu tycker jag ändå det e aningen varmare om avslutningarna..

Anton sover då fotrfarande, jag har tagit in båda katterna,  Wilda har fått vara ut sen 05 då jag släppte ut henne ;)
Calle tjorvar på, är inte längre så mkt sparkar, mest "ombyggnationer" eller vad man ska kalla det tumult som känns av i magen :)

Nu sitter då Thitti på balkongbordet.. ååå där hoppade hon igen..
jahapp.. ingen vila för den kissen.. hon har itne längre 12 timmar pass, utan minst 15timmar ute innan hon kan komma in o sova.. Hon kommer inte kunna förstå så härligt det ska bli när vi flyttar :)

hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela