Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

nollfem:sjutton

Publicerad 2011-05-16 05:18:27 i Allmänt

Ehm.. varför jag e vaken, om det e ngt jag har täbkt göra på morgon kvisten? nja itne direkt, har ätit ett äpple o släppt ut Wilda.

Funderar på att kanske ta mig nån smörgås meeeen kändes mycket jobbigt. Är ju ändå frukost om ett par timmar då älskling tvingas upp ur sängen, förra veckan fick han sova, denna vecka ska dygns rytmen tillbaka, blir annars bara jobbigt inför jobb o barn osv.

Idag ska vi försbi  o kolla på typ handfat, för jag har hittat ett som JAG SKA HA. och anton tyckte det var fint.. verkade iaf ut så på han eftersom han föreslog att vi skulle kolla efter ett sånt, typ bra en skål, o sen har man ett skåp under, är ju enklare att hålla rent o ruggans skygggt tycka jag. dom hade typ ett sånt i senaste avsnittet av arga snickaren.

nu ska jag försöka bädda ner mig igen med stor magen o foghelevet.

måste bara skriva att gårdagens var oförglömlig. jag med mina hormonella tårar o hasse med sin ångest på hur familjen glidit ifrån varandra. att träffa karolina. Hoppas jag kan åka till henne o hälsa på henne så småningom. Hade ju varit fantastiskt.

hejZ

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela