Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

planeering

Publicerad 2011-05-13 22:30:27 i Allmänt

anette o sara var förbi, vi gjorde en halv planering inför balen. så nu vet anette hur hon kan göra :) eller om hon skulle ta hand om flyttning o graviditet o jag fixar sara, det e osagt :P haha..

jag har rengjrot vardagsrums fönstrena insida o utsida, men inte emellan, det e annan dags problem, detta var dagens.

hade velat gå ut med sopor oxå, hade velat göra iordning i skrubben.. vill vill vill göra massor, men orken är inte långlivad, behöver sån vila efter varje projekt.. magen är tung, kroppen är tung o försöker jag böja mig så stretar han istället emot.. halv ligga, ligga eller stå.. enda alternativen..


hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela