Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

shoppoholic

Publicerad 2011-05-27 19:48:52 i Allmänt

nå näe, inte ens jag.. men anton har fått massor skoj idag.. fått = fått köpa själv, fått tillåtelse av mig

blev ett par sneaky steve på stan till i morgon då han har reunion, sen så blev det en action kamera för jakt,skoterkörning o allmänt bus :)

sen blir det för han att även köpa ett till par gråa tyg skor, för jag vill att han har flera så att dom inte blir sönder nötta direkt, utan kanske håller sig OK nått år.. för hans vita ifrån förra året ser ut som något som levt pdol liv 365dagar.. så att säga, ska köra klorin på dom jävlarna i morrn kväll o låta dom ligga över natten!

nådå..

nu har han duschat klart, ska kolla grannfejden o han ska fira videokamera köpet med en öl o jag sma smaska gooosis :) hihi.. sen kanske ut o göra nå roligt, slänga skräp kanske.. det e ju kul...

ps.
hade väldans ont idag, promenerade två svängar genom stan o det tog knäcken på mig, olidligt vilken smärta, var abra att slänga sig i sängen, o x antal timmar senare är jag som NY.

hejja kroppen friskt humööör!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela