Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

skrullskling

Publicerad 2011-05-30 09:20:50 i Allmänt

smullskling.. trullsling.. älskling..  han vill ju aldri sktiga upp.. jag börjar nästan att kanske få kanske lite headpains.. men ska göra mig lite frukost mjoo.. kanske åt han oxå.. kanske att ajg måst diska.. f*N jag vill packa en låda först.. ojoj.. kanske frukost först o sen packa en låda.. åååååhhhh.. hoppas A ifrån banken riger upp annars får vi våldgästa dem för de sista påskrifterna..
vill till huset o sen o köpa vit färg o så få det gjort o sen får det torska tills i morrn då fas 2 sätter igång.. i morrn ska vi äta PIZZA till middag.. mhm.. jajjomännsan..

hmm.. måste ringa om flytt transportmedlet..
- klarrt! merca sprinter skåpet fixat för veckan.. YEEES! kunde nog int bli bättre skulle jag vilja ha sagt.. :D o om ajg tar ut seger i förskott, men hallå, jag kan inget bära o anton har en hand att bära med utan att det sliter o han börjar gråta.. så hejs svejs, inget är enkelt, men det e helt klart fördel att vissa saker klickar!


nu frukost kära bloggen, sen pacla låda, sen invänta anette för lunch á la gårdagens rester likamed älggryta.. jo jag lagade älg gryta..

hej o hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela