Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

solen skiiner

Publicerad 2011-05-14 10:41:10 i Allmänt

de gröna löven fladdrar i vår-sommar solens härliga strålar..

aningen trött i mössan, har itne kommit fram vad jag ska ha på mig av mina 7 plagg som jag har att välja på.... så.. hade velat ha den svarta klänningen med leopard leggings, meeeen trro inte det ser bra ut upptill.. hade annars velat ha den lila skiriga klänningen.. meeeen vad ska jag då ha på för skor?

meeen ååååh.. va jobbit jag svimmar..

anton rasslar med pillerburken o jag börjar bli reeedigt hungrig.. HAN får förbereda frukost, för jag gör typ ALLT annat, är helt väck i ljumsken o fogarna, jag vill ju att han ska hjälpa mig :( fan vad jobbigt allt ska vara dåå..

jag gnäller inte direkt.. bara liiite..


Hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela