Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

svart hårig limpa

Publicerad 2011-05-03 08:27:24 i Allmänt

sill.. torsk? strömming.. SKURK.. älskade Thitti sover bakom min nacke på soffkarmen..
Ska snart ta o ropa in Wilda, nu har hon snart luftat sig nog. Jag skulle dessutom vilja vila lite mer innan Anton hämtar mig, dvs att jag iaf får vila EN TIMME:.. ?! annars får jag vila efter vi varit på vift.

Efter att ha sett ett avsnitt av en serie där dom alla hade finfina brigitte bardot eyeliner cat eye linjer... så känner jag att det verkligen är ngt jag msåte träna på.. onådigt så fint det kan bli när man verkligen lärt sig..

hejs.

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2011-05-04 00:42:48

nu lekt med datorn..emilh inne ska snart hoppa ner i gangamu..sov gott älskar dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela