Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

the sun

Publicerad 2011-05-19 07:33:51 i Allmänt

igår var vi o kollade på piraterna i 3D, första 3D filmen, personligen tyckte jag det var riktigt kul, men jobbigt för ögonen, piraterna fick dock inte lika höga points, just för att det var som en klassisk uppföljare.. ett långdraget äventyr med endast några få ifrån original filmen.. självklart är johnny depp alltid johnny depp.. meeen jag saknade något i filmen, kan vara de vackra scenerna ifån tidigare filmer, eller så var det för enkelspårigt denna gång.. jag vet faktiskt inte..  nåväl.. mysigt med bio, spec när det händer 1gång/år :) hihi.. nästa film blir iaf Jägarna, efter det blir det nog bio torka :)

hih.

efter bion for jag o älskling o snurra med bilen, alltså inte på stan såklart, utan i skogen kring pitholm/haraholmen, fotade lite bilder på solnedgången o anton försökte locka till sig nån älg.. gick bäst för mig emd fotograferingen så att säga..

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela