Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

tjoho tjohej

Publicerad 2011-05-20 10:07:24 i Allmänt

nåmen nååmen.. anette kommer snart o jag har ingen mat åt henne.. hur gör djur nu? får man ge henne smörgåsar eller e det inte ok?

såhär går det när man lovar lunch varje dag som hjälp inför kommande flytt :P hehe..

Anton sover då fortfarande o jag e mest lite små irri, han har varit otrevlig inatt, alltså han slåss ju den jäveln! sängen är waaay för liten.. fattar itne hur tex 40cm kan göra sån stor skillnad.

Calle är då på spången precis som alla andra dagar, han bökar på o så, varje kväll nu så får jag värkar som härjar på, men inte mer än så, tack gudarna för det, har inte tid äään..


näääe men bara o byta om då, ikväll bär det iväg mot ökx som det ser ut. Vackra Julia tar ju konfirmationen.. mjo.. undra om man skulle ha hittat sig till nån affär.. hmm..

Calle verkar ut att vilja shoppa loss för det känns som att han kväver mig..  alltså trycker in lungorna eller revbenen eller va fan.. int vet ja..

HEJZ

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela