Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

humor

Publicerad 2011-11-16 19:58:58 i Allmänt

disskutions fältet/kommentarerna på AB ang de självsläckande ciggen.

vissa menar att cigg ska förbjudas, eftersom detta med självsläckande cigg ska leda till mindre antal dödsbränder i sammband med rökning..

hursom helst, vissa menar att man ska ta bort dom helt,besparar bränder,cancer osv osv..
vilket även jag anser, eftersom DET FINNS INGET POSITIVT MED RÖKNING.. jo jag har själv varit rökare, jag vet mycket väl vad rökning handlar om.

men då komemr dårarna som menar att vi bor i ett fritt land, att vi måste sälja få bestämma. bla bla bla. dessa personer som anser att det e OK att ge bäbisar cancer utan att ens fårr välja det själva, om dessa personer tycker det e ok, men bra då, jätte bra. röken som rökare andas ut, tjäran som rökare svettas ut är GIFTIG FÖR ALLA, FRAMFÖR ALLT FÖR SMÅ BARN. det e inte konstigt att det blir värre o värre med div sjukdomar o skit när rökare finns överallt.

när jag var liten så visste man inte om hur farligt det var, så jag satt där o hostade på pappas kontor o gubbarna satt o rökte, det var som att sitta bland molnen..

IDAG vet vi bättre..
kan vi SNÄLLA bete oss efter vetskapen som vi har?


DÅÅÅÅRAAAAR

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela