Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

huvudvärk..

Publicerad 2011-11-02 14:19:47 i Allmänt

hann nästan skriva lite på bloggen.. tillbaka till heltidsjobbet.. eller nej? duger kanke babygymmet ett par minuter till?

han är så snäll min bäbis, men jag blir så trött på skrit ljudet, ok, jag förstår at than inte kan säga "hörru ta upp mig".. men man behöver väl int skrika för det? förstår itne hur vi människor e funtade när livet börjar med att skrika så högt det går med de mest djävulska toner tills att viljan går igenom.. är det konstigt om det ständigt e krig på jorden?


happ.. nu ska han roas..


hejs

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-11-29 22:07:16

Ha ha ha. Du är en riktig filosof.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela