Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

i resten av mitt liv

Publicerad 2012-01-22 14:15:09 i Allmänt

den stora planeringen är att leva, men en mindre planering gjordes idag.. kanske en självklarhet. men kände att jag verkligen behövde sätta upp tre delmål hära svart på vitt! :)

inom en snar framtid.

1. här o nu, ta hand om calle vilket är min nutid o framtid i resten av mitt liv. men även hans nu tid och framtid i resten av hans liv.

2. ta hand om mig själv så jag kommer i den vikt o med den kroppsform jag önskar.. 

3. vara nöjd med mitt utseende o den jag är för att vidare marknadsföra mig själv som stylist/make up artist/ fotograf.

:)

trevlig söndag och resten av era liv :)

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-01-23 05:28:10

Lycka till med målen. Du kommer att lyckas :)

Har själv funderat på att skriva ner mål..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela