Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

and then..

Publicerad 2012-03-06 09:32:57 i Allmänt

the sun came and made us all melt down..

näe kanske int så dramatiskt.. men solen lyser fint o snön gnistrar i buskarna.. längtar tills fjärden smälter fram o börjar glittra :)

har iaf maränger i ungnen, efter jag o annica gjorde solbullar/vaniljbullar så så hade vi massa ägg i vaniljkrämen så då har jag äggvitor upp över öronen..

dock gjorde vi flygande jakob igår så det luktade lite curry i ugnen.. hoppas marängerna inte tar åt sig lukten.. hmmm..

sen har jag igång en till tvättmaskin, fick för mig i morse (medans jag väntade på att calle skulle göra nummer 2 i blöjan, han går ju på rutin så jag vet vad jag har att vänta vid 7 tidenvarje morgon).. har renbäddat i sängen, o tomt i tvättkorgen.. precis så det ska vara :)

när calle vaknar ska vi ta oss promenad, men det blir det korta på 3km, känner mig lite snuvig.. kanske går att bota med en kaffe kopp, har ju inte testat!


hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela