Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

folk tycket jag var knäpp

Publicerad 2012-03-19 10:04:26 i Allmänt

att min familj var knäpp.. för att ingen ville vaccinera sig mot svinis.. men HALLÅ.. payback is a bitch..
det e ju vansinne hur folk ska hålla på o trycka i sig mediciner o tro att man lever för alltid eller bara aldrig mer kan bli sjuk..


det funkar inte så. bevisligen.

oavsett hur många mediciner du tar så kan du halka i badkaret/trappen eller golvet på mat affären.. finns inget skydd..

att sen jag nu får konstiga blickar o en argare ton när jag säger, NEJ till mediciner, NEJ till mig o mitt barn. Faktiskt så väljer jag själv vad jag anser vara bäst för Calle, eftersom dom på tex bvc BEVISLIGEN inte vet vad som är bäst.

jag går emot er dårfinkar! mitt barn ska inte äta mediciner! (ps. såklart ifall han får hög feber elelr bryter ett ben så kontaktar jag läkare.. )

idioter runtom i världen som tror att man kan leva för alltid!! not going to happend!





Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-03-19 16:36:00

you go girl ! (många barn fick ju narkolepsi av svininflu-sprutan.)



vad e det för medicin bvc vill ge calle??

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela