Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

högt över molnen

Publicerad 2012-03-08 11:10:14 i Allmänt

lyser solen alltid klar..

men h'r lyser solen i sin frånvaro, ljuset finns men det e inte riktigt samma sak som det gula solens strålar :)

är lite krasslig jag o lill herrn, har varit blåsit när vi varit på prommenader i veckan.. wellwell.. då bidde det ist städa hemma.. hej bara..

skulle bara göra maränger pga överflöd av äggvitor pga vaniljkräm.. men då skulle jag bara dammsuga.. o sen skulle ajg abra dammtorka.. o sen skulel jag abra putsa lite..

men då var det gjort.. inte marängerna, men städningen..

ska snart ta o söva calle.. för vi har ju ändå varit vakna sen halv åtta elelr nå.. sov lite längre idag.. skönt var väl det :)

annars så dricker jag uppvärmt gårdagens kaffe o tycker synd om mig som är lite febrig.. ska smaska nån smoothie sen.. hihi.


hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela