Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

men hur ja känner mig snygg

Publicerad 2012-03-21 11:57:45 i Allmänt

haha.. har iaf tagit bort kladdet ifrån fejjsan.. känner mig normal igen.. haha.. med randiga noppiga tischan o träningsbyxa.. wellwell.. as long as the zebra roars..


nämen då har jag tagi mig nå ego bilder för denna vår.. lär väl ta ett par månader tills ajg har tid igen att göra ngt sådant.. det lixom finns inte den tiden att göra nå sånt..

alltså älska göra make up, älska fixa me håret o älska att fotografera.. tänk om det inte alltid behövde vara jag som stod framför kameran?!


nånå..

i morrn.. HEM TILL BYN.. yez! ni läser rätt.. vi tar ungen o skotran o drar till pappa några dagar.

NU.. ta med gnällisen, visseligen 9månader idag gnälllisen.. ut på promenas.. verkar bara bli bättre o bättre väder, ljusere och ljusare, kanske lite sol snart då???

 men då hörs vi! hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela