Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

morgonens ljud

Publicerad 2012-03-16 08:49:05 i Allmänt

nån bil som brummar runt, katten som tävttar tassarna, calle som gapar åt katten som tvättar tassen och slutligen KAFFET ÄR KLART.

kockan är innan nio, jag ska ta mig lite kaffe för att sedan hitta mig lite ljus tvätt o he igång tvättmaskinen..

sen kanske det blir en tidigare prommenix än vanligt, anton slutar tidigt idag, meeeen man kan ju ta 2 prommenixer.. of course..

mais bien tout...

det e ju himmlars varmt ute må jag iaf säga.. tror det var närmare 8 plus redan nu.. så e väl bara att passa på.. sladder kroppen ska få så den skriker.. men benen har börja hitta sitt forna jag.. för jag har alltid haft svarvade spiror.. eller nå.. HAHAHAHA..

ork it..

vi hörs väl då !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela