Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

svettloppa

Publicerad 2012-03-20 10:10:00 i Allmänt

svettas som jag vet itne vad efter denna dags rockrings rockande.. pimpla lite vatten. pausa, invänta att calle vaknar, låta han busa o sen på promenad..

promenaden är inte abra för viktminskning.. har int så mkt anant att göra.. :/ förutom städa.. ja visst ja.. kom nu på att hämta in två grejjor ifrån förrådet..

när jag vaknade i morse vid 04.. så började jag med inredningstankar.. han tänka så pass mycekt att jag blev klar vaken.. meeen myste till mig lite med täcket o somnade om;)

mja..

nu ser wilda så mysig ut där i soffan att jag kan inte låta bli henne.. måååste gå o mysa*!!

hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela