Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

tack!

Publicerad 2012-03-05 07:55:38 i Allmänt

har varit sur o gnällig o jag e abra pissigt less på dålig kommunikation medllan mig o älskling.. det blr så fel när man inte förstår varandra.. båda är trötta, båda vet bäst o båda har svprt att ta hjälp utifrån..

men igår föreslog jag att vi oftare säger tack åt varandra när den ena hälper den andre, tex hämtar kaffe, tar hand om disken osv.. alltså att man visar en direkt uppskattning.

igår kändes det bra iaf. får se då ifall vi kalrar det lika bra idag.


jag tänker göra allt i min makt för att vårat förhållande inte bara ska vara BRA, utan BÄST :)


hejz!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-03-06 12:06:29

Ni kan ge varann komplimanger oftare, sånt blir man glad av :)



ps. de svarta flätorna tillhör mössan :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela