Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

thrhöttt

Publicerad 2012-03-13 11:44:09 i Allmänt

lite trötter denna dag. förkylningen vill inte riktigt släppa, jag blir trött o calle blir gnällig.. fin kombination.. jag vill sova o han vill bara härja runt o gnälla.. yeez!

fulla muggar..

nu har jag tid att sktiva lite eftersom han är här brevid och petar på baby sittern.. han har ju som en grejj att testa stå på knä mot allt som finns o sen testa att ställa sig.. mjo..

har relativt mjukt golv.. ändå.. int i hallen.. meeen..

katterna sover och jag planerar kaffe kopp nummer 2.

till helgen har vi planerat kåbban o möta upp toyota gänget.. ! :) tror dock inte att jag ska åka nå.. har ju bara gjort det en¨gång emd samma gäng men det var ju typ 2 år sedan.. å ja.. om jag var trött då, så vill jag itne prata om kondidionen nu.. heja bara HEEEJ..

så jag håller mig nog på säkrare breddgrader med calle i pulka.. det blir finemang.. :)

när det blåser som det nu gör.. så tänker jag en grej.. huset har iaf stått här i över 70år.. *hmmm*

ps. skönt att vi inte tapetserat om nå i huset.. vi tar det nån anann gång.. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela