Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

today

Publicerad 2012-03-22 08:57:56 i Allmänt

tar mitt pick o pack o drar mot nordligare grader.. ca 15mil.. vi lämnar ingen elektronik hemma så ingen beöver stjäla våran fleråriga dator,kamera blabla.. haha.. tur att det inte är nå pengar i gammal teknik. känns tryggt! ;);)


har denna gång lovast mig själv att känna lugnet o ta mig tid att göra make ups på åtminstone Åsa, för jag VILL.. har ju aldrig tid när jag är upp. men denan gång har vi ju som en dag extra o den ska användas.

gulle daniel T tar hand om kissomissorna när vi e borta..

nu så hoppas ajg regnet passerat så vi får ta oss en rund med hunden o ungen.. :):)

ps. började lite väl intensivt med rockringen att ajg har snygg fläckar kring midjans av blåmärken.. haha.. vet ju att dom går bort o sen att man blir imun, skönt att se vart det tar, och att det tar på rätt ställe.. :):):)


nåmen dåså.

lite http://www.health-hoop.se kanske? eller kanske lite http://www.tvalkoket.se ?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela