Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

x

Publicerad 2012-03-22 18:40:52 i Allmänt

antal timamr senare...

är "hemma" nu. aningen trött. aningen över mätt. kan inte riktigt stå upp för att jag har träningsvärk i benen.. jamen sådära snajsigt.. :P

näe på rikt så känenr jag mig avslappnad, delvis utsövd och på relativt bra humör.. för jag vet att det finns SUNDBORN i frysen!!!

i morrn blir det hel dag med altl möjligt.. ikväll ska jag o pappa klla på lite av hans kamera samling, för jag tog med mig datorn så att vi skulle kunna googla p åde olika modellerna o få fram lite info/årtal osv.. får lägga upp sen på traktor bloggen :)

nåmen dåså.. skönt att det funkar att ha mobilen som modem.. eller vad man då kalalr sånt nuför tiden.. int för att jag dock har världens 3G täckning:/ typ2 staplar..


nåmen hejz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela