Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

läste en blogg

Publicerad 2012-05-14 10:55:53 i Allmänt

om paris.. men guudars.. jag fattar inte hur jag kudne bli såå frälst? snart 2 år sedan vi var där.. kanske en repris? kaanske jag kaan gå med på dittan o dattan o få åka? eller så får jag väl vänta till nästa år.. verkar vara så att anton vill itne åka någobnstans med eller utan calle försen han är lite äldre.. *smart , iknow*

men jag lixom vill åka någonstans.. prommenera runt hela dagar o upptäcka nya saker.. vet inte om jag kan få det behovet mättat i sverige?

kanske blir gbg i sommar.. KANSKE.. måste fixa med bastun och entrén till huset inkl fix av trapp.. får väl se, kanske reser lätt med tåget o luffar lite? jag vet inte..

jag vil iväg.. booort..



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela