Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

3 hit o 3 dit

Publicerad 2011-02-28 21:45:23 i Allmänt

anette fick iväg 3 ansökningar.. o jag 0.. hur spännanade var det?
jaja.. ska ju iaf på detta dära mötet i morrn o kolla vad vi kan hitta för lösning där. Är ju inte så att jag förväntar mig jobb någonstans. ofta nån vill anställa nån i 6:e månaden.. !?

fick ett psykist champis syg i eftermiddag.. tröck istället i mig sliskig choklad sås.. det fungerade relativt bra..
men i morrn får anton köpa med sig en champis eller en portello, annars behöver han då int komma.. eller jo han får komma o hälpa mig med tvättstugan.. men sen får det va ;9

eljest då?

int mycke.

jähä.

joo.


Ska kolla på något värdelöst o sen ställa klockan på typ 03 eller likanande så får jag då plocka in thitti som nyss gick ut, vill ju helst inte att hon ska vara ute hela natten, nog för att det itne är nå problem för henne, hon e en världsvan kisse, men jag blir så orolig när hon ska vara ute hela tiden.. går bara runt o oroar mig.

är rädd för att flytta, tänk om nån bil komemr köra över henne.. ååh.. det e såå jobbigt att gå runt o oroa sig hela tiden, men efter Pepsi så oroar jag mig för mina små djur, o efter J så måste alla svara i telefonen. Annars får ajg panik. tror det e mycke mamma hormoner som spökar men men.. det blir väl bättre, eller så blir ajg en psyk morsa som gapar om allt, du vet, ring när du kommit dit, o sen ring då du är där o sen ringer du då du sitter inne i klassrummet :P

nu är det nog med bobbel för idag.

tfoffsansaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela