Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

awake

Publicerad 2011-07-08 16:41:35 i Allmänt

är vaken, fysiskt på något sätt men hjärnan är itne riktigt med. förstår inte hur en trötthet så stor som denna bara kunde sluka mig.. har varit trött hela dagarna nu i 2 dagars tid, sover gott om natten, vilar på dagen o ändå.. vansinne.. jag skyller hela tiden på mjölkproduktionen.. men nu börjar jag ju fundera..

har iaf börjat med rockringen idag, men bara lite, för det gör så ont i fläsket nu i början.. som vanligt, kommer ihåg hur det var när jag var nybörjare o HUUUR JAG HADE ONT.. men det lägger sig, ska nog köra lite mer rockande senare..


hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela