Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

garn!

Publicerad 2011-07-17 14:49:45 i Allmänt

gölin´, garn.. hel crazy lixom.

calle diggar detta med att ligga i vaggan, han var skeptisk innan. Han har dessutom sovit första natten i sin egen säng, vaknade kl 05 av att han lät, han hade inte vaknat men jag smög ner han i sängen mellan mig o anton o sniffade på honom tills han på riktigt vaknade.. är det barnplågeri att tvångs sniffa på barnet? *snifffff*

har hunnit skura golvet, flytta en tavla ifrån en garderob till hallen.. sen ska den vidare upp på väggen i trappen.. yez, anton tyckte oxå att det kommer bli fint.. så detta lär ske idag, eller iaf så fort som anton klippt gräsmattan o fixat på där ute.. jag klippte nästan hela mattan vid huset, meeeen fick andnings svårigheter så fick lägga av :( måste införskaffa andnings skydd/mun skydd så att inte gräs h*vetet kommer in i luftvägarna..

just nu sitter jag mest bara o försöker få tillbaka andningen på normalnivå...

funderar på det gyllene rummet, ska nopg leta upp mina guld bolalr o sätta dom på hyllan ovanför sängen.. så det lbir ändå mer gyllene.. borde hitta nå ljuslyktor som är guldiga.. NEJ JAG HAR INGA SOM ÄR GULDIGA OK?..

hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela